skip to Main Content

Groeikansen voor de zakelijke dienstverlening

Onze mensen beschikken over ruime ervaring in grote en minder grote organisaties.

Herkenbaar?

De situaties hieronder komen we geregeld tegen bij bedrijven in de zakelijke dienstverlening. Bij iedere situatie geven wij onze oplossing en zie je wat het effect is.

De generatie die is opgegroeid met internet en social media heeft heel andere verwachtingen dan oudere generaties. Ze willen controle en doen dingen graag zoveel mogelijk zelf. Maar ze willen ook 24/7 contact met je kunnen opnemen als ze vragen hebben. Bovendien vinden ze privacy heel belangrijk en eisen ze volledige transparantie over hun gegevens.

Oplossing:
Door digitale marketing in te zetten, kun je klanten persoonlijker bedienen. Met een modern crm-systeem of een online klantenportal communiceer je persoonlijker en effectiever met klanten. Bovendien geef je klanten controle over en inzage in hun eigen gegevens.

Effect:

  • Inspelen op wensen en eisen van de nieuwe generatie online shoppers
  • Verbinden van nieuwe generatie online shoppers aan je merk
  • Aansluiten op behoeften van bestaande klanten
  • Communiceren via huidige en toekomstige kanalen
  • Hogere klanttevredenheid, minder klantenverloop

Nieuwe spelers op de markt werken vaak met een businessmodel op basis van ‘digital first’. Ze doen zoveel mogelijk digitaal en kiezen alleen voor offline als het echt niet anders kan. Hierdoor is hun bedrijfsvoering zeer kostenefficiënt en kunnen ze heel snel innoveren en inspelen op veranderingen in de markt. Als zakelijke dienstverlener is het een uitdaging om de concurrentie met deze nieuwe spelers aan te gaan.

Oplossing:
Doe wat je concurrenten doen: transformeer je organisatie naar digital first. Met onze technische oplossingen koppelen we bestaande systemen aan elkaar en zorgen we voor veilige uitwisseling van data. Door hier digitale diensten aan toe te voegen, maken we jouw organisatie net zo wendbaar en flexibel als de concurrentie.

Effect:

  • In staat om snel in te spelen op veranderende wensen en omstandigheden
  • Relevante informatie altijd en overal beschikbaar, ook voor klanten
  • Inspelen op de persoonlijke wensen van klanten
  • Zelfbediening: klanten kunnen steeds meer zelf doen
  • Hogere klanttevredenheid, minder klantenverloop
  • Behoud of zelfs vergroting marktaandeel

Verouderde systemen vormen vaak een hoge kostenpost: onderhoud, aanpassingen en het up-to-date houden van kennis over de systemen binnen de organisatie. Aanpassingen zijn tijdsintensief en de systemen zijn moeilijk te integreren in moderne digitale systemen. Daardoor is het moeilijk om in te spelen op veranderingen.

Oplossing:
We vervangen de verouderde systemen door moderne digitale varianten. De belasting op de organisatie is minimaal: we rollen alles uit en leren je medewerkers ermee omgaan. Zelf heb je er geen omkijken naar.

Effect:

  • Lagere kosten voor onderhoud, reparatie en bijhouden kennis
  • Efficiëntere backoffice met lagere kosten
  • Beter inzicht in klantgegevens
  • Hogere klanttevredenheid, minder klantenverloop
  • Snel kunnen inspelen op nieuwe kansen

De nieuwe generatie van online consumenten verwacht 24/7 vragen te kunnen stellen en antwoord te krijgen. Hoe faciliteer je dat zonder met ploegendienst te gaan werken?

Oplossing:
Door zelflerende systemen te koppelen aan externe informatiebronnen kun je klanten helpen zonder dat daar een medewerker van vlees en bloed aan te pas hoeft te komen. Denk aan een chatbot of andere digitale tool met kunstmatige intelligentie die getraind is in het beantwoorden van de meest voorkomende vragen.

Effect:

  • 24/7-bereikbaarheid voor klanten
  • Zelfbediening: klanten kunnen steeds meer zelf doen
  • Hogere klanttevredenheid, minder klantenverloop
  • Lagere kosten
  • Beter inzicht in klantgegevens
Back To Top