skip to Main Content

Grip op je organisatie

Iedere branche, iedere organisatie en iedere situatie is uniek. Daarom starten we met een uitgebreide analyse van jouw bedrijf. Zo achterhalen we waar de kansen en mogelijkheden liggen. Vervolgens stellen we een pakket samen van geavanceerde gereedschappen, intelligente digitale oplossingen die jou helpen om die kansen te pakken. Hoe dat pakket eruitziet, verschilt per organisatie en situatie. Maar wat we ermee bereiken, is iedere keer hetzelfde. We zetten het hieronder voor je op een rijtje.

Vooraf nog even dit
We begrijpen heel goed dat jij en iedereen in jouw organisatie het al druk genoeg heeft. Wat dat betreft kunnen we je geruststellen: onze oplossingen leggen geen beslag op je medewerkers. Wij implementeren alles en zorgen dat het allemaal naar behoren werkt. Vervolgens regelt het zichzelf. En dan heeft niemand er meer omkijken naar, ook wij niet.

Jouw bedrijf
klaar voor de toekomst

Met onze uitgebreide gereedschapskist vol slimme oplossingen helpen we jouw bedrijf om meer omzet te realiseren en efficiënter te werken. Om meer klanten te werven, om de klanttevredenheid te verhogen, het klantenverloop te verlagen en om sneller in te spelen op veranderingen in de markt. Hiermee maken we je bedrijf klaar voor de toekomst. Zodat je kunt blijven groeien. Niet alleen nu, maar ook later.

Waar kun je aan denken?

  • Inzicht in zowel opbrengsten als kosten per klant, product en lijn
  • Managementdashboard met realtime overzicht

Meer klanten
meer verkoop

Het is een lange weg van ‘kijken’ naar ‘kopen’, van een potentiële klant naar iemand die daadwerkelijk een bestelling plaatst. Met moderne crm-systemen kun je potentiële klanten op gezette tijden voorzien van interessante informatie. Informatie die relevant is in relatie tot hun wensen. En die aansluit bij hun informatiebehoefte op cruciale momenten in het aankoopproces. Bovendien kun je met slimme software zelfs voorspellen wat het beste moment is om contact op te nemen. Met deze en andere oplossingen maken we de weg van ‘kijken’ naar ‘kopen’ een flink stuk korter.

Waar kun je aan denken?

  • Orderpicking met behulp van slimme software
  • Inkoop op basis van historische gegevens en externe bronnen
  • Virtuele inkoper: robot die op basis van kunstmatige intelligentie zelfstandig inkoopt

Efficiëntere processen
lagere kosten

We brengen je processen in kaart. Met behulp van de data die we verzamelen, vertalen en inzichtelijk maken, leggen we de knelpunten bloot. Om die weg te nemen, ontwikkelen we een maatwerkoplossing op basis van bewezen technieken. Met als resultaat dat het proces bijvoorbeeld sneller gaat, dat er minder fouten worden gemaakt, of dat er minder handelingen nodig zijn. En dat betekent niet alleen lagere kosten, maar misschien ook wel dat je meer kunt produceren of verkopen.

Waar kun je aan denken?

  • Geavanceerd crm-systeem voor geautomatiseerde gepersonaliseerde marketing
  • Forecasting van vraag en aanbod

Betere klantervaring
hogere opbrengst

Tevreden klanten besteden meer. Daarom brengen we zowel de klanttevredenheid als ieder contact dat een klant heeft met jouw organisatie in kaart. Vervolgens kijken we hoe we die contactmomenten kunnen veranderen in een heel goede ervaring. Daar blijft het niet bij: we reiken je ook de technische middelen aan om dat te bereiken. En we helpen je om ze uit te rollen in je organisatie. Het resultaat: klanten belonen je door meer te kopen. Het betekent bovendien minder klantenverloop en een hogere klanttevredenheid.

Waar kun je aan denken?

  • Klanttevredenheid meten tijdens aankoop, facturatie en andere contactmomenten
  • Kwaliteit van geleverde producten meten, retourzendingen en reden hiervoor in kaart brengen
  • Klanten ontvangen persoonlijke aanbiedingen in webshop op basis van historische gegevens
  • Accountmanagement met inzicht in veranderend koopgedrag om klantenverloop tegen te gaan

Meer data
meer grip

Door te meten verschaffen we je inzicht in je bedrijfsprocessen. In wat een gemiddelde klant opbrengt. Hoeveel specifieke producten en diensten opleveren. Wat je kosten zijn en waar die precies zitten. Wat het klantenverloop is. Waarom klanten blijven of juist weggaan. Al die informatie verzamelen we in een overzichtelijk dashboard. Zo krijg je grip op wat er allemaal speelt in je organisatie.

Back To Top