skip to Main Content

Meten, weten, voorspellen en sturen

Meten, weten, voorspellen en sturen Over de winst die te behalen valt door datagedreven bedrijfsvoering…

lees meer

Minder derving, meer winst!

Minder derving, meer winst! In de bloemen- en plantenketen is de totale derving ongeveer 40%.…

lees meer

FaaS voor de bloemist

Groothandelsbedrijven in bloemen en planten zoeken naar de manier waarop ze extra toegevoegde waarde kunnen leveren aan hun klanten. Sommige ondernemers gaan nóg transparanter werken en streven operationele excellentie na. Andere bedrijven richten hun pijlen op klantgerichtheid en het maximaal ontzorgen van de klant.
lees meer

Houden jouw klanten van CaaS?

Groothandelsbedrijven in bloemen en planten zijn zoekende naar de manier waarop ze extra toegevoegde waarde kunnen leveren aan hun klanten. Sommige ondernemers hebben de strategie om nog transparanter te werken en streven operationele excellentie na. Andere bedrijven richten hun pijlen op klantgerichter werken en het maximaal ontzorgen van de klant.
lees meer

Data is waardevoller dan olie!

Wereldwijd is olie als meest waardevolle grondstof van de eerste plaats verdrongen door data. Hoe kan dat? Daar ligt de enorme toename in het gebruik van internet en smartphones aan ten grondslag. Iedereen creëert data, bewust of onbewust.
lees meer

Voordelen van artificial intelligence in de sierteelt groothandel

Artificiële intelligentie is de kunstmatige intelligentie waarmee machines, software en apparaten zelfstandig problemen oplossen. In zekere zin imiteren ze het denkvermogen van de mens. AI-systemen volgen algoritmen, herkennen patronen en maken vervolgens zelfstandig beslissingen.
lees meer

Voorspellen klantvraag en gepersonaliseerd aanbod dé hot thema’s bij WDD op de IFTF

Ongeveer honderd gasten hebben we op onze stand mogen ontvangen tijdens de IFTF beurs. Naast veel goede gesprekken over de business, waagden de bezoekers zich aan het meedoen aan onze dartwedstrijd waarbij zij kans maken op het winnen van een helikoptervlucht!
lees meer

In 2019 meer grip op je resultaten?

De plannen voor volgend jaar worden gemaakt! Met meer inzicht in je resultaten kun je beter gaan sturen en je organisatie meer doelgericht en winstgevend maken. Slimme software kan je helpen deze inzicht te verkrijgen en signalen te geven zodat je direct kunt bijsturen wanneer dat nodig is.
lees meer

Weet jij waar jouw klant echt behoefte aan heeft?

Door inzicht te krijgen in de behoefte en het gedrag van jouw klant kun je beter op zijn of haar wensen inspelen. Daardoor weet je beter welke producten je moet aanbieden en inkopen en zal zowel de tevredenheid van je klanten als je omzet toenemen.
lees meer

Inzicht in margekillers levert meer op dan je denkt

Meer inzicht krijgen in indirecte kosten en de resultaten die je per klant en product behaalt, geven je de feiten op basis waarvan je meer winst kunt gaan maken. Weten wat je margekillers zijn en het vergelijken van gegevens met geanonimiseerde andere sierteelt groothandelsbedrijven en -exporteurs geven je houvast voor verbeteringen en meer winstgevendheid.
lees meer
Back To Top

Download de WDD brochure

Vul uw gegevens in en ontvang de WDD brochure in uw mail.




Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.