skip to Main Content

Beter voorspellen, effectievere marketing

Beter voorspellen, effectievere marketing Groothandelsbedrijven in bloemen en planten zijn zoekende naar de manier waarop ze meer toegevoegde waarde kunnen leveren aan hun klanten. Sommigen hebben de focus op een operationeel excellente organisatie, anderen richten hun pijlen op extra klantgerichtheid…

Lees meer

Meten, weten, voorspellen en sturen

Meten, weten, voorspellen en sturen Over de winst die te behalen valt door datagedreven bedrijfsvoering in de bloemen- en plantenhandel hebben we al veel gezegd en geschreven. Echter ook bij de organisatie van grootse evenementen, zoals bijvoorbeeld het Bloemencorso Bollenstreek,…

Lees meer

Minder derving, meer winst!

Minder derving, meer winst! In de bloemen- en plantenketen is de totale derving ongeveer 40%. Wat een verspilling! Van die 40% is een belangrijk deel te wijten aan een mismatch tussen inkoop en verkoop. Producten blijven onverkocht in de winkel…

Lees meer

FaaS voor de bloemist

Groothandelsbedrijven in bloemen en planten zoeken naar de manier waarop ze extra toegevoegde waarde kunnen leveren aan hun klanten. Sommige ondernemers gaan nóg transparanter werken en streven operationele excellentie na. Andere bedrijven richten hun pijlen op klantgerichtheid en het maximaal ontzorgen van de klant.
Lees meer

Houden jouw klanten van CaaS?

Groothandelsbedrijven in bloemen en planten zijn zoekende naar de manier waarop ze extra toegevoegde waarde kunnen leveren aan hun klanten. Sommige ondernemers hebben de strategie om nog transparanter te werken en streven operationele excellentie na. Andere bedrijven richten hun pijlen op klantgerichter werken en het maximaal ontzorgen van de klant.
Lees meer

Data is waardevoller dan olie!

Wereldwijd is olie als meest waardevolle grondstof van de eerste plaats verdrongen door data. Hoe kan dat? Daar ligt de enorme toename in het gebruik van internet en smartphones aan ten grondslag. Iedereen creëert data, bewust of onbewust.
Lees meer

In 2019 meer grip op je resultaten?

De plannen voor volgend jaar worden gemaakt! Met meer inzicht in je resultaten kun je beter gaan sturen en je organisatie meer doelgericht en winstgevend maken. Slimme software kan je helpen deze inzicht te verkrijgen en signalen te geven zodat je direct kunt bijsturen wanneer dat nodig is.
Lees meer
Back To Top