skip to Main Content

Houden jouw klanten van CaaS?

Groothandelsbedrijven in bloemen en planten zijn zoekende naar de manier waarop ze extra toegevoegde waarde kunnen leveren aan hun klanten. Sommige ondernemers hebben de strategie om nog transparanter te werken en streven operationele excellentie na. Andere bedrijven richten hun pijlen op klantgerichter werken en het maximaal ontzorgen van de klant.
Lees meer

Data is waardevoller dan olie!

Wereldwijd is olie als meest waardevolle grondstof van de eerste plaats verdrongen door data. Hoe kan dat? Daar ligt de enorme toename in het gebruik van internet en smartphones aan ten grondslag. Iedereen creëert data, bewust of onbewust.
Lees meer

In 2019 meer grip op je resultaten?

De plannen voor volgend jaar worden gemaakt! Met meer inzicht in je resultaten kun je beter gaan sturen en je organisatie meer doelgericht en winstgevend maken. Slimme software kan je helpen deze inzicht te verkrijgen en signalen te geven zodat je direct kunt bijsturen wanneer dat nodig is.
Lees meer

Inzicht in margekillers levert meer op dan je denkt

Meer inzicht krijgen in indirecte kosten en de resultaten die je per klant en product behaalt, geven je de feiten op basis waarvan je meer winst kunt gaan maken. Weten wat je margekillers zijn en het vergelijken van gegevens met geanonimiseerde andere sierteelt groothandelsbedrijven en -exporteurs geven je houvast voor verbeteringen en meer winstgevendheid.
Lees meer

Groeikansen voor lijnrijders

Een optimale belading van de vrachtwagen, inzicht in klantgedrag en een hoge kwaliteit bloemen en planten dragen direct bij aan meer winst. Met concrete oplossingen helpen wij je dit te realiseren.
Lees meer
Back To Top